訓練場


走到左方榮譽街(Street of Honor)的訓練場與主人談話。



Markus(馬庫斯)
  You see s solid-looking but seemingly bored fighter.
  你看到一位表情嚴肅但似乎有點無聊的男士。
name(姓名)
  "I am Markus the trainer."
  "我是馬庫斯,一位訓練師。"
job(職業)
  "I am a trainer here in Trinsic," he says gruffly. "If thou dost wish to increase thy skill in combat I can help thee."
  "我是特林希克城的訓練師,"他粗魯地說著。"假如你想增進你的戰鬥技能,我可以幫助你。"
Trinsic(特林希克)
  "The fighter shrugs. "The town is all right." He sniffs.
  那戰士聳著肩。"這座城市還不錯。"他吸氣著。
train(訓練)
  "The cost to train with me is 20 gold. Too costly, right?"
  "隨我訓練要價20金幣。太貴了,是嗎?"
Yes(是的)
  Markus yawns. "Very well."
  馬庫斯打著哈欠。"很好。"
murder(命案)
  "I Heard about it, but I assure thee I know nothing of the details." Markus yawns.
  "我已經聽過了,但我跟你保證我一點也不知道詳情。"馬庫斯打著哈欠。
bye(再見)
  "Goodbye," the fighter bows.
  "再見,"那戰士鞠著躬。


閱讀屋裡書籍。

---------------------------------
KARENNA'S WORKOUT
卡仁納的健身術


by Karenna

著由卡仁納



  Found within this plain-bound volume is a combat and exercise training manual. The work provides simple yet complete illustrations demonstrating a variety of steps that will not only disable an opponent, but also aids in good cardiovascular circulation.
  寫在這本平裝的冊子裡是關於戰鬥和運動訓練指南。內容包含了簡單而完整的插圖用來示範各種不只用來打敗對手並有助於心血管順暢的方法。
---------------------------------

沒有留言:

張貼留言